شرکت میراب به عنوان یک شرکت بازرگانی در حال ارائه محصولات شیرآلات صنعتی، لوله ها، اتصالات صنعتی، عملگرها، به صورت یک محصول با کیفیت مطابق با استانداردها و با بهره‌گیری از بهترین ابزارها، ماشین‌ها و با کمک متخصصان و کارشناسان مجرب در این زمینه، در حال خدمت‌رسانی به مردم می‌باشد.

تاریخ انتشار : ۲۸ شهریور ۱۳۹۸
دسته بندی ها : مقالات
شیرآلات میراب

شیرآلات صنعتی میرآب

شیرآلات صنعتی وسیله‌ای هستند که برای منحرف کردن سیالات، مانند گازها و مایعات، قطع و وصل کردن، تنظیم میزان جریان و برای باز کردن و منحرف کردن و بسته شدن جریانات مورد استفاده قرار می گیرند و کاربرد بسیاری در زمینه‌های متفاوت صنعت، کارخانه و… دارند.

انواع شیرآلاتی که در شرکت بازرگانی میراب تولید می‌شوند

شیرآلات صنعتی میراب در انواع مختلفی با توجه به کارایی‌شان تولید می‌شوند، شرکت میراب به دلیل تنوع بسیار زیادی که در زمینه تولید شیرآلات صنعتی در طرح و اندازه متفاوت مطابق با کاربردشان دارد، مشتریان زیادی را در سراسر کشور به خود جذب کرده و نمایندگی‌های زیادی برای راحتی کار مشتریان در کل کشور دارد.

از جمله شیرآلات صنعتی میراب عبارتند از: شیرآلات سوزنی، پروانه‌ای، کشویی، کنترلی، برنجی، فولادی، فاضلابی، تخلیه و…

کاربرد شیرآلات صنعتی میراب

صنعت آب و فاضلاب: شیرآلات صنعتی در صنعت آب و فاضلاب از اهمیت خاصی برخوردار هستند و برای تخلیه، هواگیری، قطع و وصل کردن در این صنعت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی: قطع و وصل کردن جریان گازها و مایعات، تنظیم کردن عبور مقدار سیال‌ها، ایمن نگه داشتن دستگاه‌های تحت فشار و…از کاربردهای شیر صنعتی در تجهیزات نفت و گاز است.

شرکت میراب تمام نیازهای صنعت آب و فاضلاب و صنعت نفت و گاز را تامین کرده و به تولید شیرآلات مورد نیاز آن‌ها با بهترین کیفیت می‌پردازد.

شرکت بازرگانی میراب چه خدماتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است؟

شرکت میراب خدمات متفاوتی را برای مشتریان خود فراهم کرده است، به گونه‌ای که در طی چند سال توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جذب کند، از جمله خدماتی که ارائه می‌دهد:

بررسی کالاها قبل از ارسال آن‌ها می‌باشد، شرکت میراب قبل از اینکه محصولی را به دست مشتری برساند با نظارت کارشناسان و متخصصان به بررسی محصولات می‌پردازد و سپس برای ارسال محصول خود اقدام می‌کند.

شرکت میراب محصولات را به صورت تضمین شده در اختیار مشتریان می‌گذارد، در واقع با تولید محصولاتی با کیفیت و رعایت اصول و استانداردها و بکارگیری ابزارهای مناسب و متخصصان، محصولی ضمانت شده تولید می‌کند.

شرکت میراب از جمله شرکت‌های بزرگ بازرگانی است که به میزان انبوه به تولید محصولات خود می‌پردازد، بنابراین اگر قصد خرید محصولی به میزان انبوه دارید، موجودی انبار شرکت میراب هرگز خالی نمی‌شود و هر زمان هر تعداد محصولی که بخواهید، سفارش می‌پذیرد.

شیرآلات صنعتی میراب در شرکت به گونه‌ای بسته‌بندی می‌شود که در هنگام ارسال سفارش آسیبی به محصول وارد نشود.