فرصت بی‌نظیر برای آشنایی با نوآوری‌ها در حوزه بیمارستان‌سازی و تجهیزات تاسیساتی

تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲
دسته بندی ها : اخبار
شرکت سایل کنترل

نمایشگاه بیمارستان‌سازی و صنایع وابسته به عنوان یکی از مهم‌ترین رویدادهای سالانه حوزه بیمارستان‌سازی و تجهیزات وابسته در نمایشگاه بین‌المللی تهران در حال اجراست. این نمایشگاه فرصتی فراهم می‌کند تا شرکت‌کنندگان به طور مستقیم با آخرین دستاوردها و نوآوری‌ها در زمینه بهداشت و درمان و تجهیزات تاسیساتی بیمارستان‌ها آشنا شوند.

در این رویداد، تعدادی شرکت کننده از سراسر ایران و حتی کشورهای دیگر حضور داشته و محصولات و خدمات خود را به عرضه می‌گذارند و همچنین از نمایشگاه بازدید می‌نمایند.

عرضه محصولات جدید نقش بسزایی در حضور کارشناسان و صاحبان کسب و کارهای مرتبط با حوزه بهداشت و تاسیسات بیمارستان‌ها دارد. همچنین، امکان برقراری ارتباط مستقیم با نمایندگان شرکت‌ها و تبادل تجارب با همکاران صنعتی فراهم خواهد شد.

سیال کنترل نیز با ارائه محصولات تخصصی حوزه بیمارستان‌سازی در این نمایشگاه حضور فعال داشته و مشاوران و کارشناسان متخصص این شرکت آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان و بازدیدکنندگان محترم در این نمایشگاه می‌باشند.

از مهم‌ترین برندهایی که در حوزه تاسیسات بیمارستانی فعالیت دارند می‌توان به برندهای میراب، نگین، کیزایران، ارتعاشات صنعتی و پتروفجر مرکزی اشاره نمود که محصولات تخصصی در این حوزه تولید می‌نمایند و سیال کنترل به عنوان تامین‌کننده مطرح حوزه تاسیسات و پایپینگ تمامی این برندها را در سبد کالای خود گنجانده است.

زمان برگزاری ۱۲ الی ۱۵ دی‌ماه
سالن ۳۸
نمایشگاه بین‌المللی تهران