بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) از تاریخ ۳ تا ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. این نمایشگاه با حضور فعالان داخلی و خارجی، در حوزه‌های فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات […]

تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۲
دسته بندی ها : اخبار
سیال

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی متالورژی (ایران متافو) از تاریخ ۳ تا ۶ آذر ماه ۱۴۰۲ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

این نمایشگاه با حضور فعالان داخلی و خارجی، در حوزه‌های فولاد، صنایع معدنی، فلزات غیر آهنی (همچون مس، آلومینیوم و روی)، لوله و پروفیل، ریخته‌گری، قالب‌سازی، ماشین‌کاری، آهنگری، نسوزها، کوره صنعتی و عملیات حرارتی برگزار می‌شود.

نمایشگاه متافو با مشارکت ۵۴۸ شرکت داخلی و خارجی از جمعه ۳ آذر تا دوشنبه ۶ آذر ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود و ۱۵۰ برند مطرح خارجی از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

سیال کنترل با افتخار میزبان حضور شما در بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب‌سازی و ریخته‌گری تهران ۱۴۰۲ می‌باشد و از آخرین دستاوردها و تولیدات خود در این زمینه رونمایی خواهد کرد.

امکاناتی که ما در نمایشگاه ارائه می‌دهیم عبارتند از:

• معرفی تجهیزات تازه و نوین در زمینه فولاد و معدن
• مشاوره فنی توسط تیم مهندسی ما
• ارائه راهکارهای پیشرفته در صنعت متالورژی و مواد
• نمایش محصولات در محل

زمان: ۳ تا ۶ آذر ماه ۱۴۰۲
مکان: سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی
غرفه A۲۷
منتظر حضور گرم شما هستیم.