بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات در تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مهرماه در تهران برگزار گردید. این نمایشگاه هر ساله در مهرماه با حضور برندهای مطرح و شرکت‌­های بزرگ و کوچک فعال در حوزه تاسیسات سرمایشی و گرمایشی برگزار می‌گردد. در این نمایشگاه انواع محصولات مختلف این حوزه عرضه می‌شود و شرکت‌های تولید کننده، تامین کننده و مشتریان صنعت تاسیسات و ساختمان در این نمایشگاه حضور گسترده‌ای خواهند داشت.

تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۱
دسته بندی ها : اخبار
سیال

از جمله محصولات مورد نیاز در صنعت تاسیسات می‌توان به شیرآلات، لوله و اتصالات که از پرکاربردترین اقلام در این صنعت است اشاره نمود که شرکت‌­های مختلفی در این مورد فعالیت می‌­نمایند.

شرکت بازرگانی سیال کنترل یکی از بزرگترین شرکت­‌های تامین­ کننده اقلام تاسیساتی و به عنوان یکی از فعالان در زمینه تامین و تجهیز اقلام تاسیساتی و پایپینگ نیز در این نمایشگاه حضور همیشگی داشته است. همکاری با تولیدکنندگان مطرح داخلی و خارجی و ارائه محصولات با کیفیت از برندهای مختلف باعث گردیده تا این شرکت کمک بسیاری به پروژه­های مختلف جهت پیشرفت صنعت کشور نماید.

کارشناسان و مشاوران این شرکت با حضور در غرفه پاسخگوی نیاز و سوالات گوناگون مشتریان بوده و سعی در جلب رضایت این مشتریان می­‌نمایند.

از جمله اقلام تاسیساتی مهم ارائه شده توسط شرکت سیال کنترل می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • انواع شیرآلات چدنی(شیر کشویی، شیر پروانه­ای ویفری، شیر یکطرفه و …)، شیرآلات برنجی، فولادی و استنلس استیل
  • انواع لوله های پلی اتیلن و یو پی وی سی، لوله های گالوانیزه، لوله های چدنی و …
  • انواع فلنج، سه راهی، زانویی و… در متریال مختلف پلی اتیلن، یو پی وی سی و ….